Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, såna där hade jag och lekte med som liten. Tror tom jag hade två stall för jag var så tokig i dom. Och många dubletter
Finns garanterat kvar nånstans i mammas källarförråd.
Fick nån extra hoppbana i form av en väska har jag för mig. Hindren var inte alls lika fina inuti som på bilden, men minns att mamma hjälpte mig att köpa färg och måla.
Jag och en kompis hade alltid med oss de där stallen när vi var hemma och lekte hos varandra.
Älskar Thelwells hästar (och hundar) och undra på att jag gillade de där leksakerna då.
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Hundavel & Ras Min Boston terrier. Han hängde med på långa uteritter och kunde leka med stallets mops utan problem efteråt. Ja, han ville ha en kudde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.