Hjälp mig komma på vad dom heter!!!!

Åhhh hörde hästarna ihop med Thelwell?? Jag minns fuxen med grönklädd ryttare...

Tänk om man hade fått ha kvar såna saker, jag älskar dom där ponnyerna!!!

/Lavinia, som faktiskt älskar de flesta ponnyerna :-)

Jag har också stallet, budade hem det på Tradera (för lite för mycket pengar) här om året, det var ju så gulligt :D

Åh, såna där hade jag och lekte med som liten. Tror tom jag hade två stall :o för jag var så tokig i dom. Och många dubletter :D
Finns garanterat kvar nånstans i mammas källarförråd.

Fick nån extra hoppbana i form av en väska har jag för mig. Hindren var inte alls lika fina inuti som på bilden, men minns att mamma hjälpte mig att köpa färg och måla.

Jag och en kompis hade alltid med oss de där stallen när vi var hemma och lekte hos varandra.

Älskar Thelwells hästar (och hundar) och undra på att jag gillade de där leksakerna då.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: MML
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur