Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tecknad ponny,inte Mulle. Har för mig att den figurerat på typ muggar och sånt. Massa roligt tecknade bilder,rund liten ponny med smala korta ben. Får hjärnsläpp snart....
Thelwell!Typ denna stil...
Thelwell!
Ville döpa en framtida avkomma till min häst till just det...
Tack underbara du!!! Har googlat förgäves i snart 1,5 timme! Nu kan jag krypa ner i sängen utan att bli knäpp! (Efter att ha kollat massa bilder såklart!!!! )
Haha underbart! Det är helt underbara ponnys, inser att jag nog måste fylla mitt hem med lite Thelwell-pryttlar
Inte för att det spelar någon roll, men Thelwell är den ytterst begåvade tecknaren, ponnyn har jag för mig heter Kipper ;-) Men Thelwell är väl namnet på varumärket, så det är så klart det man bör känna till. Underbara ponnier!!! Fick tag på något album när jag var barn! Fantastiskt!
Jo det är ju Norman Thelwell som är tecknaren, men det är ju också det namn som är väsentligt. Är det verkligen Kipper ponnyn heter egentligen? Bildgooglar du Kipper får du fram denna hund (som jag tittade mycket på som liten ):
Hur som helst är ju ponnyn mer kopplad till namnet Thelwell än något annat namn,
Jo det är ju Norman Thelwell som är tecknaren, men det är ju också det namn som är väsentligt. Är det verkligen Kipper ponnyn heter egentligen? Bildgooglar du Kipper får du fram denna hund (som jag tittade mycket på som liten ):
Hur som helst är ju ponnyn mer kopplad till namnet Thelwell än något annat namn, i mina ögon.
tyder något
Typ denna stil...
Får mig att tänka på Pennys Pony Club. Vi har hela serien! Helt underbara, och väldigt lika Thelwells.