Hjälp mig hitta selen

iNHALE

Trådstartare
Hjälp! För ett tag sedan snubblade jag över en sele med dubbla maggjordar, som jag nu för mitt liv inte kan hitta. Vill minnas att den hade en lite bredare ryggplatta och var lite lagom "heavy duty" sådär. Priset var väl ungefär 500 eller något i den stilen. Kan inte komma på vad tusan den hette oavsett hur mycket jag tänker eller söker. Någon som har en idé om vilken sele jag tänker på? Den fanns i lite olika modeller vill jag minnas.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 781
Senast: Lavinia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Relationer "Tjära Bukes relationsråd, jag har ett problem!" Nytt jobb sen ett halvår tillbaka, en chef som jag känt länge då både han och jag har...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
20 546
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 165
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka