Hjälp mig hitta mobilskal!

Hedinn

Trådstartare
Moderator
Jag har ny mobil då min förra la av för ett tag sen och är nu på jakt efter ett trevligt mobilskal.

Mina krav är följande:
- I läder
- Enbart baksida
- Guld-/champagne-/mässingfärgat (eller liknande)
- Ska passa iPhone 7

Jag är lite öppen för förslag också, då jag börjar inse att det är lite småsvårt att hitta något som stämmer in på allt. Och då är det väl färgen som jag kan sväva ut lite med i första hand (och kan väl typ sträcka mig till bruna nyanser, eller något allmänt snyggt med t.ex gulddetaljer ;)).

Någon med idéer? Eller tips på sidor där man kan tänkas hitta sånt?

Jo, sånt, tycker de där är lite tråkiga bara... Men det ljusbruna finns som reserv om jag inte hittar något annat.
Sen finns det säkert om man googlar "designa ditt mobil skal själv (mobil modell)" jag hittade sådant nu när jag googlade det. Ska beställa ett eget sådant skal sen när jag köper ny mobil är tanken. :)

Kollat på DustinHome och Mytrendyphone? Kikade bara som snabbast men de verkade ha skal i den stilen :) Annars är typ Ebay och Amazon guldgruvorna för sånt, hittat skal till mina tidigare "udda" telefonmodeller. Beställde precis från säljare på AliExpress (ny sida för mig) till min telefon, mängder att välja på trots att det inte är en "mainstream" lur jag har. Håll tummarna för att det kommer fram :D

Liknande trådar

Utrustning Jag är nog inte den första som startar en sån här tråd men kanske finns ni hjälpsamma bukare som tycker det är kul med bilar :) Jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 599
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 559
Senast: scizofren
·
G
Utrustning Ny brun sadel = nytt brunt träns! :) Sadeln är ganska rödbrun i nyansen, och hyfsat mörk. Har kikat på Tolga bl a, och är lite kär i...
Svar
11
· Visningar
3 435
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Rider ni med snokrem?