Hjälp mig hitta det jag söker.

landet

Trådstartare
När jag var på badhuset sist såg jag en kvinna som hade en nätväska, att ha schampo balsam och duschtvål i. Jag har sedan dess gått och kommit fram till att även jag behöver en sådan, så man slipper tappa flaskorna mellan duschen och skåpet.

Men har nu googlat och letat och hittar inget!

Därför vänder jag mig till er, någon som har en aning om vad en sådan väska kan heta? Eller ännu bättre vart jag kan hitta en sådan för en vettig peng.

Det viktiga om du ska ha den i duschen är att det inte är några metalldelar på den som kan rosta, typ dragkjedjor och liknande :).

tack alla, ska kolla på kicks.

nätpåse till tvätten skulle säker fungera, men den jag såg hade lite mer stadga i sig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
7 071
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 227
Senast: EmmaW
·
Fritid Jag har funderat över det här ett bra tag nu och jag vet inte hur eller vart jag ska annonsera för att hitta människan jag söker...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: buschiq
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix