Hjälp mig bli glad igen!!!!

S

Sofie_Fjordinglover_90

Hej! Jag är en deprimerad tjej som snart kommer mista sin sköthäst och bästa vän! :cry:
Hon är världens underbaraste :love: men ridskolan vill inte ha kvar henne för hon har haft ett ryck å hoppat på andra hästar på lektionen. :(
Hon är redan utanonserad och jag kan omöjligt köpa henne. :cry: (får inte för mina föräldrar)
Kan nån hjälpa mig att se posetivt på livet igen?
Ps; titta på hennes anons här, sök på Sindarve Milda, Ds

Sv: Hjälp mig bli glad igen!!!!

Du får tänka att det kanske är bättre för henne att få komma till ett hem där hon har en fast hand, ha en som pysslar & rider och inte 20 olika. Hon kommer få det bra, det är ju betydligt lugnare kanske hos en privatryttare än på en ridskola. Sen du, det kommer fler hästar! Hästar går & kommer. Så e de, tyvärr. Det finns massor av underbara hästar. Det var hemskt att lämna tillbaka min hyrhäst, jag grät floder.. men sen fick vi köpa honom, men innan dess hjälpte jag till & rida andra hästar, många ville muntra upp mej. Sök stöd hos dina kompisar;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 221
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 370
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
4 068
Senast: Lotus
·
O
  • Låst
Övr. Barn För några månader sedan fick anhöriga till oss ett sent missfall (v. 16 tror jag) fostret hade varit dött i några veckor innan det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 041
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka