Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har lite funderingar på foder speciellt musli.
Min syster häst käkar någon slags musli just nu som jag inte kommer ihåg vad den heter. Vet bara att det är en genomskinlig påse med gröna kanter.. jaja.
Hursomhelst så funderar jag på att ta ner hästen ner till mig och tror inte eller vet inte om de säljer den muslin här där jag bor.
Det jag ville fråga är vilket foder ska jag välja till denna dam?
Hon är just nu ur kondition (har mest stått nu ett väldigt bra tag, pga att syster tappat intresset o jag bor 20mil bort)
käkar just nu bara hö och den muslin.
Vill ha tips på billigt foder/musli som säljs på de flesta ställena?
Du kan ge Lympos Kombi.
Ett koncentrat som du inte behöver ge mkt av. Perfekt till hästar i vila eller hästar som inte kräver särskilt mkt kraftfoder.
Perfekt att ge ponnyer också som är känsliga för fång
Hoppsan, läste lite för snabbt. Tyckte det stod att hästen skulle vila, aningens yr i mössan
Jag kan rekommendera alla Lympos sorter. Lympos Bas är billigast av alla Lympos sorter. Min valack äter den för tillfället. Mitt sto som lätt blir lite het och stressar bort kilo får Lympos Havrefri. Funkar kanon
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.