Hjälp med rosemod hill

J

jempi

Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta det för mig :rofl: tack på förhand!

Sv: Hjälp med rosemod hill

Jag tror du måste träffa mulen rätt precist. jättelängesedan jag spelade det också och jag får inte igång det igeeeeen :(

Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde berätta det för mig :rofl: tack på förhand!
när hästen är "markerad" kan du ge den:) kan vara så att du måste stå vid nosen på den...prova dig fram:)

Måste man inte hålla inne Q eller något för att äpplena ska visas? Eller minns jag helt fel? Någon bokstav är det iallafall..

Var länge sedan jag hade det spelet, men jag tror att man skulle trycka på P för att få upp det man hade med sig, sen kunde man bläddra mellan sakerna och välja en med enter!

Har inte spelat på länge, men efter att du plockat dem, så har jag för mig att man måste trycka ner någon tangent för att få upp den menyn när man står vid hästen.

hmm ja just det stämmer nog
men sök på nätet, alltid är det nån som vet...fuska.nu kanske...även om det inte är nåt fusk...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 816
Skola & Jobb Jag går i nian o ska praoa. Vill helst vara på nåt djurrelaterat. Har kollat de lokala veterinär kliniker som dock hade 18-årsgräns. Har...
2
Svar
35
· Visningar
2 074
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 386
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar