hjälp med photobucket.

C

cissan

Jag undrar hur jag gör för kunna visa en hel sida med olika bilder för nagon annan, inte bara en bild itaget.
När jag vill visa en bild ger jag personen bara url adressen och allt är klart men hur gör jag för att ge hela sidan?
När jag har försökt dela sidan med fler(nagot sadant var det) sa säger datorn att jag maste ändra mitt konto till visa för alla(kanske stog sa) hur gör jag da?

mvh cissan

Sv: hjälp med photobucket.

Har du kollat i någon av de andra 158 trådarna här på datorforumet som tar upp Photobucket? :idea:

En av de första som kommer upp vid sökning på Photobucket på forumet tar upp just det du frågar om :angel:

förlat...jag gör visst alltid sahär. kommer pa nagot jag vill ha hjälp med och kollar aldrig innan:angel:

För att göra ditt album "publikt"
Logga in på ditt konto -> tryck på "Account options" uppe i det högra hörnet av sidan -> Kryssa i "Yes" på frågan "Make public" :idea:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 783
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 712
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII