Hjälp med Morrande hund

Sv: Hjälp med Morrande hund

Hej,

nej, när rottisfolk blir gamla och lata blir det ofta en sån här (bullmastiff). Inga bendiskussioner här inte, "vill du ha benet så varsågod".

DSC01361.jpg

- annat kan man diskutera, t.ex. inkallning av Bullen men det gör vi i lugn och ro, en köttbulle brukar fixa det, alltså när Bullen är klar med sitt, vad han nu sysslar med ...

*KL*

Halsbandet som TS beskrev, låter som ett stackel.

Annars låter det precis som övriga har skrivit, en osäker och snacksalig grabb med en del olater som man förhoppningsvis kan få hjälp att komma till rätta med.

Har inte rottis, men en schäfer som morrar och raggar från nacke till svanstipp samtidigt som han viftar på svansen och vill mysa. Han har helt enkelt inte fått in i sin skalle hur oförskämd han är och hur läskig han ser ut. :cool:

Jag har schäfer och har inte haft rottis (och tror inte jag kommer skaffa men man vet ju aldrig men gillar tikarna) och undrar hur olika hundraserna är generellt sett? Har dom många likheter eller är det mer olikheter?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 817
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 324
Senast: Hellhound
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar