Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det positiva är att en del får upp ögonen och inte bara "en häst är en häst" att det finns personligheter. Men svårt att sätta att någon skulle använda mest den ena hjärnhalvan och i den bemärkelsen då bli antingen katigoriserae som höger lr vänsterhjärnhalvad.
Jag orkar faktiskt inte söka rätt på några fakta, men jag är ganska säker på att iaf människans olika hjärnhalvor "har hand om" lite olika saker. Minns inte uppdelningen där, men har för mig att det var typ logiskt tänkande vs kreativt eller nått sånt.
Så jag fattar faktiskt inte hur ni tänker när ni menar att det skulle vara sämre än att inte göra något alls?
Absolut . Om det stämde annat än teoretiskt . Tycker sällan det blir bra dock när ngn snöat in på hur djuret "borde" vara . Det rimmar illa med hur djur vs människa opererar och tror det är anledningen till att folk skaffar sig problem de annars inte skulle ha om de ägnade tid åt att istället förstå hur djuret rent allmänt fungerar och utifrån det jobbade på sitt eget förhållningssätt /tänk /agerande utifrån det .
Håller helt med Petruska.
Jaja, whatever, ni har ju era åsikter klara för er. Enjoy.
Ja utifrån TS tråd så verkar det inte fungera särskilt bra.