Hjälp med julklapp?

Ja, det är bara jag som ska ge 4 pers presenter :P

Men jag sitter nu och tänkte beställa.
Ridhandskar Madrid Roeckl - Svart
Eller
Ridhandskar Grip Roeckl - Svart

Jag tänkte att jag försöker hålla mig till Hööks eftersom de verkar vara en pålitligt affär och möjligheten finns att hon kan åka ner till affären och byta.

Grip. Mer klassiska och roeckls storsäljare.

Grip. Mer klassiska och roeckls storsäljare.

Tack. Nu är det beställt.

Jag vill tacka alla er (antagligen mest tjejer?) för all hjälp ni gav mig både här och i PM.
Det är väldigt krångligt det här. Finns miljoner olika versioner av varje sak känns det som.

För er som frågade: Nej det är inget romantiskt mellan oss Och vill inte det heller :) bara vän.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 096
Senast: Pilot
·
Samhälle Är det någon som har koll på vad som verkligen gäller vid reklamation av ett uppenbart produktionsfel. Köpte en 50 tums tv för några...
2
Svar
21
· Visningar
2 044
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar