Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, Men detta har vi konstaterat att jag har! (vad besvärligt detta börjar bli..) Men jag liksom hänger upp överkroppen i ryggmusklerna.
Jag förstår vad du är ute efter. Men hur ska jag då kunna förklara galoppsadeln?
Enligt tränaren så är det "absolut inget fel" på min fältsits. Så just nu vet jag varken ut eller in? Min tanke just nu är väl att träna låren mer, Samtidigt som jag bygger upp magmusklerna.
Varför jag envisas att vilja sitta "som er jockeysar" är väl i sin enkelhet att träna sits och balans.. Men somsagt så tycker alla som jag frågat att det ser väldigt bra ut..
Nu kapar jag tråden lite...
Såg att du nämde "plastic-wonderkurs". Det skulle jag vilja gå. Var får man reda på mer om det? Antar att plastic bara finns på Täby?? Jägers har väl ingen då eller??
Vi ska försöka få ner PW till Amatörtränardagen den 29 juli, vi kanske kunde göra två flugor på smällen och ha en kurs samtidigt. Några fler intresserade??
Hur rör sej hästen? Pullar han tex och drar fram dej? I så fall rek jag verkligen längre läder och att du talar om att SÅ gör man inte, en gång för alla.
Tror som sagt på något av detta, om jag fattat rätt vad som är problemet
Du kanske har en låsning i en/flera kotor? Eller knutar och spänningar i musklerna? Sånt kan komma upp och börja göra ont när man börjar träna, även om det är ok när man vilar..och så har man ju en tendens att att vänja sig vid dem och ignorera dem...tills det gör JÄTTEONT. Min kiropraktor blev helt paff när han kände på ryggmusklerna...jag hade sagt att jag hade lite ont i ena sida på ländryggen....
Hmm... jag förstår faktiskt inte... har du möjlighet att ta dig till Täby G så anmäl dig till en Plastic Wonderkurs, kanske du kan få hjälp där? Kan det vara så att du är framtung på nått sätt och derför konpenserar med att... Näää förstår inte... Sätt in en bild så kanske vi kan hjälpa till...
Nu kapar jag tråden lite...
Såg att du nämde "plastic-wonderkurs". Det skulle jag vilja gå. Var får man reda på mer om det? Antar att plastic bara finns på Täby?? Jägers har väl ingen då eller??
Vi ska försöka få ner PW till Amatörtränardagen den 29 juli, vi kanske kunde göra två flugor på smällen och ha en kurs samtidigt. Några fler intresserade??
Jag ska försöka sätta in en bild.. Men jag är nog först och främst litet blyg. Det känns som om att jag ska visa min eventuellt felande fältsits för hela hästsverige. Och tillslut så är det någon som kommer dra slutsatsen att jag är en hästplågare för att jag har en tendens till ett för trångt knäslut. Och jag kommer att få försvara att han ser tunn/tjock/omusklad/felmusklad/oryktad ut och att jag har fel padd/sadel/förbygel/tyglar/bett/träns/nosgrimma.. Sen att jag är för smal/omusklad/felmusklad/långarmad/tunnbenad/okammad/svettig
/smutsig kan jag väl ta, men inte att jag gör fel med pållen.. Det har jag inte självförtroende för. en bild säger mer än tusen ord är väl mer regel än undantag på Bukefalos.
Men en Plastic wonder kurs kanske skulle vara en bra sak att ha i bakfickan, i vilket sammanhang som helst..