Hjälp med en travare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Medea_1
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Medea_1

Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan!!! Men problemet ligger i att jag vill få henne att kunna gå bakom en annan häst utan att bete sig som ett skenande ånglokomotiv!!! Hur gör jag??? :confused:

Sv: Hjälp med en travare

Medea_1 skrev:
Hej på er alla travare!!! Jo jag har ett problem med just en travare!!! Jag vet att hästen har gått på banan och har tävligs vanan!!! Men problemet ligger i att jag vill få henne att kunna gå bakom en annan häst utan att bete sig som ett skenande ånglokomotiv!!! Hur gör jag??? :confused:
Problemet rör inte en tävlande travhäst och har inte sin lösning hos travfolket som VILL att hästen ska springa fort.
jag flyttade din förra likadana frågan för att dne var felplacerad, VARFÖR lägga in en likadan tråd till?
Ridtravare SKA INTE diskuteras här!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 142
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: Raderad medlem 148240
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama