Hjälp med en storlek på en täcke

rahl

Trådstartare
Jag testade andra täcke som jag hade efter Niunia på den nya hunden men hon går ut från alla... Så jag testade hurttas 42 storlek som min tax Sherry har. Jag hade kunnat välja 45 kanske men passar den lika bra som hurttas taxstorlek (42)? Eller skulle det funkar med 42 fast den går inte ändå ner. Hjälp mig, vad ni tycker :)

IMG_3470.jpg

IMG_3474.jpg

IMG_3469.jpg

Sv: Hjälp med en storlek på en täcke

83 personer har kollat men ingen kommer med ett svar?

Sv: Hjälp med en storlek på en täcke

Den ser ut att sitta bra. Hunden ser ju välpälsad ut, så det finns ju inget riktigt behov av att den går ned ordentligt över låren. Sedan ser den ut att sitta mycket bra över frampartiet, vilket jag tycker är viktigt för att hunden ska kunna röra sig obehindrat.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 730
Senast: fixi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 478
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 060
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka