Hjälp mamman är borta!!!!!

TinyWiny

Trådstartare
Vad ska jag ge kattungarna?
De föddes den 6 maj och är alltså 3 veckor och fyra dagar.
Det är alltså min "vildkatt" det handlar om, hon har inte varit hos ungarna sedan i morse, hon blev rädd när min sambo började kapa ved, hon har förmodligen varit och hämtat en unge men de andra två är kvar och de skrek av hunger, jag har fått i dem ca 2 ml laktosfrimjölk, men vad gör jag om mamman inte kommer tillbaka?

Kan man nappa upp så små och hur gör man då:confused:

F-n jag som var så glad att hon lagt dem i stallet och att ungarna är så tillgivna och kommer springande när de hör att man kommer:love::crazy:

Sv: Hjälp mamman är borta!!!!!

Det ska väl gå att få till det med mjöklersättning om det är så pass att mamma katt inte kommer tillbaks... Fast sånt vet jag inte mycket om så överlåter det till lite mer kunniga :)

Hoppas hon är tillbaks hos sina små snart dock!

Sv: Hjälp mamman är borta!!!!!

Mamma är tillbaka, dock väldigt orolig:crazy: hon vill inte ligga hos ungarna, men de har fått mat iallafall.

Men den tredje kattungen är fortfarande borta:cry: börjar fundera på om det varit någon hankatt och tagit den:( kanske därför hon beter sig så konstigt, eller så har hon gömt den och då är det bara att hålla tummarna för att hon tar den tillbaka till stallet, och att hon tar hand om alla sina små.

Liknande trådar

Relationer Ja, jag har ju skrivit här om min psykiska ohälsa och alkoholproblem etc. Egentligen tar det emot att ens starta den här tråden, men vet...
Svar
8
· Visningar
2 366
Senast: tanten
·
Övr. Katt Vi hittade tre kattungar i ladugården i lördagseftermiddag, de var ordentligt nedkylda och medtagna, jag gissar att de är ca 3 veckor...
Svar
18
· Visningar
3 475
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Katt Jag hoppas verkligen att någon läser denna tråden och kan hjälpa oss..Det är så hemskt att se dom små liven lida.. Här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 893
Senast: Sarasara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama