Hjälp! Knöl på snoppen??

skuggi

Trådstartare
E..hehe.. ok, kanske helfåningt, kliade just valpen på magen/mellan bakbenen och märkte då att längst "bak" på snoppen har han liksom en(genomgående) "knöl"/kula. Det känns som något som sitter fast på själva "snoppkroppen" :crazy: och där knölen är är det liksom dubbelt så brett som där snoppen är som vanligt.
Detta är alltså närmast pungkulorna, alldeles intill.

Tänkte först att kulorna "trillat ner" (gör de det på hund?) men sen hittade :o jag ju de små kulorna i påsen, där de ska va.. Så.. vad är detta?

Hunden är snart 5 månader, pigg och frisk.
Vill inte ringa veterinären direkt om det är så fånigt att de ser ut sådär :p

Sv: Hjälp! Knöl på snoppen??

Huh.. ok, sitter de bara på en liten punkt?
En stund senare när jag skulle kolla igen hittade jag inte knölen som då var så tydlig... så det är kanske som du säger.. bra att jag inte ringde veterinär som en tok :rofl:

Tycker också att det låter rsom svällkropparna.
Och du, känn dig inte dum... En kompis till mig försökte plocka bort en "fästing" som gjorde jätteont när man tog i den med en pincett. Det var bara det att det var en liten bröstvårta :angel:

:rofl::bow:
Skönt att vi är flera som är fånigt okunniga :angel:

Just nu håller vi på att inse varför så många får "allergi" när valpen blivit 5 månader :devil::crazy:
Shiiit vad jobbig han kan VA då! :eek:
Tur att han fortfarande är galet söt.. :D

Liknande trådar

Hästvård Tips: Sälj inte transporten, hästarna kommer omedelbums hitta på nåt jävelskap. (För er bukefalister: Jag sålde min transport i söndags... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
13 432
Senast: Sonic76
·
Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga... 2
Svar
21
· Visningar
4 226
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka