HJÄLP - Avmaskning + bete

Grannox

Trådstartare
Hej!
Jag fick svar på min flickas prov idag : 1050.
Skall ringa till vet. och be de skriva ut.

Hur lång tid brukar det ta innan man kan hämta ut receptet efter att man beställt och NÄR kan jag skicka iväg henne på bete?
Hon skulle nämligen ha åkt redan nu till helgen... men det går väl inte eller?

Tacksam för råd,hjälp och svar!

/Liv

Sv: HJÄLP - Avmaskning + bete

Hej.

Jag hade det så lyxigt att jag hade avmaskningsmedlet dagen efter jag pratat med vet i postlådan :)

Men om dom lägger ett E-recept så ska man väl i princip kunna hämta ut det omgående.

Sv: HJÄLP - Avmaskning + bete

Brukar få det samma dag om det är elektorniskt annars brukar det hinna komma till dagen efter. Vi brukar släppa ut på bete tre dagar efter avmaskning.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 910
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 229
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V