Hjälp att identifiera konstverk!

EmmaBovary

Trådstartare
Finns det möjligtvis någon härinne som känner igen den här tavlan, som återfinns ett kort ögonblick i filmen IO?
36298

Det är en alldeles för mörk bild för att se detaljer. Vad jag tror man ser är något barock- eller renässansmåleri med någon på en tron och en skäggig man som håller i en bok.

Jag försökte bildgoogla men bilden genererar bara mörka bilder under rubriken darkness. Om du ljusar upp bilden lite, eller tar en ny skärmdump som är ljusare kan du kanske få träffar. Det kan vara så att målningen är skapad just för den scenen också, kanske inte alls en klassiker?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 678
Senast: Derivata
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 923
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 132
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka