Hjälp att hitta nät till balkong

B

Beyla

Jag står i begrepp att näta in min nya balkong och jag vet att jag för ett tag sedan hamnade på en webbutik som sålde färdiga nät som man kunde spänna upp på balkongen. Nu har jag tyvärr tappat bort den länken och vet inte hus jag ska hitta den igen.

har sökt på google men lyckas inte hitta den. Är det nån som känner igen detta som kan tipsa mig om var det går att köpa?

Sv: Hjälp att hitta nät till balkong

Det var inte den sidan, men det var liknande nät jag menade i alla fall. Tack så mycket för tipset:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama