Hjälp ang hjälm!

B

Bummelisa

Hola, jag ska köpa ny hjälm. Vill ha en sammatshjälm med "läderkäkband". Någon som har erfarenhet av sådan eller vet vart det finns. Bör väl tillägga att jag har ganska stort huvud (str 59) men jätte jätte liten kropp :) så jag skulle vilja få tips om en hjälm där man inte ser ut som Molly på Mulle ;)

en John Withaker, eller en charles owen- showjumper =) as snygga hjälmar båda två.. men showjumpern är inte kul å rida me på sommaren.. d e ju ingen ventilation i och då rinner svetten ner i ansiktet :crazy:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 792
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 887
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka