Hjälp!!!1

sofia77

Trådstartare
Har haft en diskution med min sambo om våran Zigge, http://w1.504.telia.com/~u50404005/zigge.JPG. Jag kallar han bondkatt för att hans mamma var norsk skogkatt/perser och pappan är okänd men sambon vill kalla han för blandras för bondkatt är han inte enlig sambon. Så snälla hjälp oss vad ska vi kalla denna kisse?

Definitionen av huskatt är en katt som inte är registrerad, oavsett ursprung, så det passar väl bra :)

Blandras och bondkatt är samma sak. Hos veterinären kallas mina bondkatter för blandras, har för mig att de kallas det i försäkringspapperen också. Och bondkatt är dessutom samma sak som huskatt.

mandalaki

Vad bra då vet jag eller jag visste ju det redan innan men om han kommer att ge sig vet jag inte. :smirk:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 755
Senast: Johanna1988
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 518
Senast: Mahonia
·
Katthälsa hej allihopa! Jag hoppas att ngn vill ta sig tid och läsa detta inlägg och hjälpa mig! Jag har en birmahona på 1 år, hon är kastrerad...
Svar
18
· Visningar
7 917
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av att ha en katt med epilepsi? Alla råd, tankar och hjälp mottages tacksamt! Jag börjar med att säga...
Svar
12
· Visningar
4 834
Senast: Baldintata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka