buu17

Trådstartare
Jag är ute efter en ny ridhjälm. Tycker att hjälmar med beiget band är snyggt, men de känns lite gamla, (alla har typ sånna :/). så jag har två frågor: har ni tips på några andra hjälmar som är snygga och inte lika vanliga men ändå till ett okej pris? (ej plasthjälmar) Och till den andra frågan, vad är skillnaden på typ jw hjälm med beiget band och wellington classic? tack på förhand! :D

Sv: hjälmar

JW och wellington är väl samma hjälm fast jw har autografen i nacken, det har inte wellington.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 419
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar