P

Passion

Har sett en del ha så fina hjälmar med olika färger..ser ut som cykelhjälmar men de ser bra och snygga ut:)
Men har inte hittat nånstans som det går att köpa sån.Är det någon här som vet? och vad dom kostar ungefär?

Sv: Hjälm

Jag har köpt en sådan, vit, och den är otroligt skön:banana:

Min är av märket Troxel men vet att Kefly har oxå... Min kostade 849:- och äv värd varenda krona:bow:

Ja sån vit har jag sett..men skulle vilja ha en med lite färg:) hehe

finns i cerise oxå har jag sett, det kanske kunde vara något :angel:

ja det är det=)
Men kan man köpa sån över internet eller? Eller finns det nån svensk sida eller nåt?:)

ja det är det=)
Men kan man köpa sån över internet eller? Eller finns det nån svensk sida eller nåt?:)

Om du Googlar på LAS hjälm så kommer det i alla fall fram några alternativ. Jag vet inte om jag får lägga in länken här, den förra var bara till grossisten. :angel:
/Camilla

Jag har en lila troxel hjälm som jag köpte på ponnyprakt. :)

Vet att Sharpmans har Troxel, nära och bra.
Svart, vit, rosa, blå, lila och kostar 895:-.

köpte min fina snygga las hjälm med blandade fina färger hos torisons återförsälare jätte skön och mycket trendig. det bästa av allt att du kan ställa in den i alla olika storlekar, är värd vart enda krona. gå in på kastellet, mycket bra service och jätte fina saker har dem. mvh anne

köpte min fina snygga las hjälm med blandade fina färger hos torisons återförsälare jätte skön och mycket trendig. det bästa av allt att du kan ställa in den i alla olika storlekar, är värd vart enda krona. gå in på kastellet, mycket bra service och jätte fina saker har dem. mvh anne

"kastellet" ? :confused: Vad är det? Googlade och fann bla. en restaurang?
/Camilla

Om du Googlar på LAS hjälm så kommer det i alla fall fram några alternativ. Jag vet inte om jag får lägga in länken här, den förra var bara till grossisten. :angel:
/Camilla

Okej ska jag göra=) Få se om jag hittar det jag vill ha då:)

"kastellet" undrar oxå vad det är?:) har varit inne på torsions hemsida tror jag det va..men det gick inte kolla på hjälmarna:S

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 618
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 272
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar