Hjärtslag tjej/kille

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hjärtslag tjej/kille

Girasol skrev:
Däremot har barnen varit näst intill lika stora vid födseln.

3110g 48 cm (pojke)
3095g 48 cm (pojke)
3015g 47 cm (pojke)
3105g 48 cm (flicka)
OJ vad jämstora de var!!
 
Sv: Hjärtslag tjej/kille

Min bebbes hjärtljud låg inte under 148 en gång under dessa nio månader snittet var nog snarare strax över 150 slag / minut. Ut kom en lång kille för 12 dagar sedan så det där med hjärtljudsfrekvensen stämde inte för oss.

Vi var i övrigt rätt övertygade om att det skulle vara en tjej så vi blev lite förvånade när det visade sig vara en kille haha
 
Sv: Hjärtslag tjej/kille

tydligen så verkar det inte stämma på de flesta :(

jag är också så pass övertygad om att jag har en liten flicka i magen så jag nästan törs köpa rosa bebiskläder! hihi
vi får väl se om jag blir lika paff som du! :rofl:
 
Sv: Hjärtslag tjej/kille

Vår dotter låg aldrig under 144 i hjärtljud så på oss stämde det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Modest
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 958
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 586
Senast: Oh_really
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 978
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp