Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

D

Drezca

:eek::eek::eek:

Det här var jag inte berädd på. Visst vi har ju slarvat lite med flit på sisstonde men inte sjutton trodde jag att det skulle gå så förbaskat fort!
Visst jag misstänkte ju att jag var gravid fast jag trodde ju inte på det riktigt..

Vad gör man nu? Om 9 månader kommer bäbis och jag vet ingenting:cry:
 
Sv: Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

De kommer att gå jättebra. Jag visste absolut ingenting om barn när jag fick mitt första barn, hade inte ens hållt i ett barn.... men de gick bra iaf.

Grattis!!
 
Sv: Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

Gratulerar till plusset!! :)
Låter precis som vi, slarvade till det lite "med flit" och tänkte att det blir nog inte på en gång. Men det blev det visst!
Är i 9:e månaden nu och jag fattar fortfarande inte att det ligger en liten bebis i magen, det har känts lite overkligt hela tiden.
Jag har knappt hållt i en spädbarn heller, men jag försöker förlita mig på att man besitter åtminstone några naturliga instinkter och att jag kan få hjälp om jag behöver. Sen är man aldrig så informations-sökande som när man är gravid! Du kommer veta allt om allt (teoretiskt iaf) innan det är dags att föda! ;)
Kram och lycka till! :D
 
Sv: Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

Grattis!

Läs på lite info om vad du kan äta och inte. Ring MVC om ett par veckor och boka tid för inskrivning.

Och lycka till, du har en spännande tid framför dig.
 
Sv: Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

jag förstår dig, jag har haft extremt lätt för att bli gravid båda gångerna och varje gång har det känts konstigt, ungefär som jaha? var detta allt? Lite antiklimax på nåt sätt. Båda gångerna (planerade) så har det tagit till typ vecka 12 innan jag riktigt accepterat att jag verkligen är gravid. Men när man börjar känna de första sparkarna och ser sitt lilla barn på ultraljudet, då är man fast, nyfiken på den lilla krabaten som man har producerat.
 
Sv: Hjälp! Det blev ju ett Pluss!

Hej, och jättekul att du är gravid.
Själv tror jag att jag är gravid, skulle ha haft mensen den 20:de och den har inte kommit än. Har även lite spända bröst men det brukar jag ju ha innan mens också men då brukar de också ömma.
Ska testa mig innan veckan tar slut.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 820
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 879
Senast: Vovve
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 897
Senast: manda
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 486
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp