LaQuent

Trådstartare
Nu är det så att jag söker en pleasure/horsemanship slinky men jag hittar ingen under 1500:- & det känns lite mkt för att betala för en slinky.
Nån som har någon bra adress som man kan kolla på , helst ifrån Sverige då jag är lite orolig att den inte kommer komma rätt!

Jätteglad för svar!

KRAM MOA ;D

Sv: HjÄÄlp!

jag köpte min på e-bay (svata med glitter) för under 500kr med frakt å hela baletten.

E-bay rockar :)

en stallkompis till mig säljer en slinky (iof begagnad, men ser ny ut) som jag hade i Gnarp förra året. om det är av intresse :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 456
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025