Hittekattunge

MsLuna

Trådstartare
Tänkte ta och presentera Cáhppa (hon fick namn efter omröstning på ett annat forum).

Huskatt, ca 8 veckor, hittad under en trapp. Hon ska bo här hos mig tills hon är redo att stå på egna ben :)

Cahppa4.jpg


Cahppa3.jpg


Cahppa1.jpg


Jäklar vad det är svårt fota svarta kattungar som inte vill vara stilla :p
 
Sv: Hittekattunge

Vilken sötnos!

Ska du ha henne tills hon kan stå på egna ben? Du tänkte alltså inte behålla henne?

Jag har också en hitte kattunge, dock vildkatt.. kanske 3-4 veckor gamal. Osäker på oss människor men vi får hålla i henne och klappa.. eller henne och henne.. vet inte vad det är för kön.
 
Sv: Hittekattunge

Planen är att hon INTE ska stanna (har satt ut annons), men någonstans hoppas jag nästan att ingen ska vilja ha henne... Hon är så jäkla go och härlig.
 
Sv: Hittekattunge

MsLuna är ju uppfödare, det är svårt att bedriva uppfödning om man samlar på sig katter som inte går att använda i aveln ;)

Hon är så söt!!!
 
Sv: Hittekattunge

Exakt. Synd hon inte är "rätt" typad, så jag kunde ansöka om utparning ;)
Men jag är verkligen kääääär. Och ingen tycks vara intresserad av henne, så... (gissar att det är priset som spökar)
 
Sv: Hittekattunge

Några färska bilder.

Först med styvsyrran (min egenuppfödda kattunge, hon är ca 2 veckor yngre än Cáhppa)
Cahppa11.jpg


Sedan tidigare idag när hon låg och slappade på min laddare
Cahppa10.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 385
Senast: Sel
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 861
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 834
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 950
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp