Hitta fodervärd till katt

Sedna

Trådstartare
Ska åka utomlands och jobba ett år och måste hitta en fodervärd till min kisse. Har frågat runt, har annonserat men har inte fått något napp. Någon som har nåt på var man kan hitta en fodervärd till en katt? Börjar få lite panik, vill ju verkligen inte lämna bort honom till vem som helst och i dagsläget finns det inte ens en icke tänkbar fodervärd som spekulant.

Sv: Hitta fodervärd till katt

Så gott som alla i min släkt har redan katt (annars allergi) och han funkar inte ihop med andra katter. Finns säkert någon gamling som kan behöva sällskap. Får väl ta en tur runt bland gamlingarna i min barndomsby och hör mig för.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka