Hitta bra kartor?

Silver Girl

Trådstartare
Jag har börjat gå rejäla långpromenader på helgerna, 1, 5-3 timmar men börjar nu tröttna på mina vanliga områden och vill hitta nya. Finns gott om skogsområden häromkring om man kör en liten bit, men var hittar man bra kartor?
Vill ha papperskartor, inte digitala. Någon som har tips var man kan köpa detta?
 
Sv: Hitta bra kartor?

Bokhandeln ska jag kolla. Äventyrsbutik har vi ingen här vad jag vet, men kanske Naturkompaniet eller liknande har kartor.
 
Sv: Hitta bra kartor?

Bokhandeln har allt som oftast både gröna och gula kartan över närliggande områden liggande på lager.

Rekommenderar gula kartan då den är såpass detaljerad att man hittar det mesta utan att behöva använda kompass, samtidigt som den täcker ett förhållandevis stort område.
 
Sv: Hitta bra kartor?

Turistbyrån - så självklart att kolla där! Känner mig lite dum som inte tänkt på det själv...:p
 

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 352
Senast: Smurfoff
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 092
Senast: BernT
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp