Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På BURK?
(Annars är ju diverse djupfrysta varianter rätt goda, har jag för mig)
Apropå skånska chips:
Larsvikens lakritschips (allla deras andra sorter)
+ @NebraskaDet är stor skillnad på smaken på Muttis tomatkross eller andra produkter jämfört med typ vilken 3:90:-tomatkrossburk av valfritt märke. Det smakar som nebraska säger mer tomat och i mitt tycke en bättre blandning av tomatbitar och tomatjuice snarare än blask som det är i andra.
Jag har sett dem på Willys och ICA Maxi.+ @Nebraska
Kul! Jag ska testa dem. Lagar mycket mat med tomatbas (iofs såväl färska som på burk, men ibland vill man inte välja de färska ändå..). Finns de på "vanliga" affärer typ Ica och Hemköp?
Den stora nackdelen med ekobananer är påsen som de förpackas i.
Jag köper Mutti på Ica.+ @Nebraska
Kul! Jag ska testa dem. Lagar mycket mat med tomatbas (iofs såväl färska som på burk, men ibland vill man inte välja de färska ändå..). Finns de på "vanliga" affärer typ Ica och Hemköp?
Jag har fått höra att man i vissa fall kräver att ekologiska och oekologiska varor ska vara väl åtskilda. Och eftersom ekologisk fortfarande säljs i mindre mängd är det mer miljövänligt att ha plastpåse på dessa än alla konventionella bananer.Den stora nackdelen med ekobananer är påsen som de förpackas i. Just den delen känns ju verkligen sådär ekomässigt, och det har hänt mig ganska många gånger att själva skaftfästet har möglat i påsen så bananerna blir dåliga fort, även om man packar upp dem ur påsen på en gång.
Håller med! Gillar inte heller påsen .
BÄSTA chipsen!Och jag fortsätter apropå skånska chips
MFF-chipsen är förbaskat goda! (Dessutom smakar det såklart extra gott i hjärtat )
Ica Kvantum i Värnamo har ekobananer utan påse.
Tänkte snåla in på tvättmedel eftersom det är en sån himla trist sak att köpa, gör inte samma misstag som jag…
Jag DISSAR Ica Basic Tvättmedel.
Tvätten får vita tvättmedelstreck, not worth it!
Ett litet tips tvättmedel och sköljmedel är ganska så snorbilligt på Ö&B
Är det sötningsmedel i dem?
Delicatoboll utan tillsatt socker får verkligen HISS av både mig och dottern God smak och sockret saknas verkligen inte, utan man känner alla andra smaker mycket bättre när sötman inte tar överhanden. Toppenbra om man vill vara lite onyttig ibland
Är det sötningsmedel i dem?
Det har jag aldrig fått och jag har använt det i flera år (iofs varianten för kulört, men ändå).Tänkte snåla in på tvättmedel eftersom det är en sån himla trist sak att köpa, gör inte samma misstag som jag…
Jag DISSAR Ica Basic Tvättmedel.
Tvätten får vita tvättmedelstreck, not worth it!