Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite mellis. Har en massa bröd i frysen från tidigare kassar. Himla bra grej för matsvinnet helt enkelt!
Jag laddade ner appen för att testa. Hos oss finns bara två medverkande verksamheter. Det ena ett café. Men de har så knepiga upphämtningstider, som t.ex kl 13:45-14:00 på en helt vanlig vardag...Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite mellis. Har en massa bröd i frysen från tidigare kassar. Himla bra grej för matsvinnet helt enkelt!
Jag har tre olika. Men tycker det blivit sämre. De ställena som är häromkring har överaskningspåsar med matlådor mm. Jag vill veta vad jag köper.Jag laddade ner appen för att testa. Hos oss finns bara två medverkande verksamheter. Det ena ett café. Men de har så knepiga upphämtningstider, som t.ex kl 13:45-14:00 på en helt vanlig vardag...
Ja, det här var också överraskningspåsar.Jag har tre olika. Men tycker det blivit sämre. De ställena som är häromkring har överaskningspåsar med matlådor mm. Jag vill veta vad jag köper.