astronaut

Trådstartare
(tror detta är rätt forum för det)

Jag intervjuade en person idag som gått hippologlinjen, innan det hade utbildningen ett annat namn (innan själva utbildningen bytte namn till hippolog vill säga), dum som jag var så skrev jag inte upp det, kunde det vara instruktörslinjen? Minns inte och skulle vara tacksam då det ska skrivas upp i intervjun.

*slår mig i pannan och suckar över mitt dåliga minna/dumhet att inte skriva upp namnet*

:bump: :bow:

Sv: Hippolog

Kan det varit Stallchefsutbildningen du menar? Jag gick den 87/89

Jag är lite osäker på det, jag har för mig att det började på något annat ändå, men jag skriver upp det för det kan ju vara jag som tänker fel nu. Tack iaf! :)

Sv: Hippolog

men på hippologen kan man ju välja att gå stallchef eller ridlärare. Jag tror att den för mycket längesen hette RIK 0 å RIK 1 eller något..vet inte, fråga någon mycket gamal hästmänniska så får du reda på det!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Skola & Jobb Jag sökte i höstas en tjänst som det krävs tester och godkännande på dessa innan antagningsprocessen ens startar, sedan ganska...
Svar
18
· Visningar
2 474
Senast: Motacilla
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 486
Senast: _Elly_
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 555
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar