Hingstvisningar 2015

Åh, tack för en fantastisk redogörelse! Jag kommer troligtvis att använda Furst William, är sugen på Don deluxe med. Det märkliga med hingstarna från Andreas Helgstrand är ju som du säger att ALLA är så vansinnigt fina, hur bär dom sig åt?
 
Åh, tack för en fantastisk redogörelse! Jag kommer troligtvis att använda Furst William, är sugen på Don deluxe med. Det märkliga med hingstarna från Andreas Helgstrand är ju som du säger att ALLA är så vansinnigt fina, hur bär dom sig åt?
Ekonomiska förutsättningar kallas det nog ;) Har ex. för mig att Don Deluxe kostade 8 miljoner eller någonting sånt.
 
Ja, så är det nog. Samtidigt finns det fler med mkt kosing som har en och annan fin, men långt ifrån alla :).
 
Det är också otroligt kompetenta unghästutbildare. Det rids på och fram och man ser hur trygga hästarna är med sina ryttare. De har verkligen tagit hand om hästarnas fulla potential. Var lite kul med att vi fick se Stamina och hennes son Fifty-Fifty som är ett embryotransfer, samtidigt inne på banan var ett syskon till Fifty Fifty. Var väl deras inslag i debatten om att embryotransfers inte blir bra.
 
Priset för D'avie: 620 000 euro, Don Deluxe 910 000 euro. ;-) de har båda OCD. Men vill man veta kan man nog ringa eller skriva och fråga dem om det.
 
Någon som såg Bläddes hingstvisning? Jag var där men kan fortfarande ändå inte bestämma mg. Trodde jag hade bestämt mig....suck.
 
Någon som såg Bläddes hingstvisning? Jag var där men kan fortfarande ändå inte bestämma mg. Trodde jag hade bestämt mig....suck.

Såg precis på Facebook att hela visningen kommer läggas upp gratis eftersom sändningarna inte fungerade igår. Trodde det var min dator men tydligen hade alla problem
 

Liknande trådar

Avel Liten kalender där vi kan lägga in hingsvisningar/premieringar/prov, både i Sverige och utomlands, gärna info om var man kan hitta...
Svar
10
· Visningar
1 742
Senast: skogaliten
·
Avel Snart börjar alla hingstvisningar, så tänkte att vi kunde göra en tråd med dom vi vet att datum är klara på :) Mars 17 Flyinge...
Svar
19
· Visningar
2 466
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp