Hingstval?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ekonomisk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 940
E

ekonomisk

Vad tror ni om Don Romantic till en feminin, lågställd trofé-Ceylonavkomma?

Vet ni om han ger stora avkommor?

Vill ha en högställd och betydligt större häst än vad mitt sto är (1.64).

Ge gärna förslag:confused:

Sv: Hingstval?

Varför inte santana 1111. mkt go i honom, långbent med tryck under magen. han e ju 170 men det mesta är ben.... minna verkar ju lovprisa hans temrament... annars är tsarveijski(?) mattias janssons hingst ett kanon val till våra hederliga svenska ston

Vet du var jag kan finna Santana...får inte fram var han finns...vet du om han ger stora avkommor??

Tack för tipset

han finns i skåne hos minna telde. han var ju inte så stor själv förrän vid 5 års ålder då han började växa i sina gångarter. han verkar vara en riktig tjejhäst.... har du sett breitling som gått nu underbruksproven??? han e en pärla!

Hittade inget om Santana på Tullstorp???

Mmm, det finns en del fina unga hingstar...problemet med dessa är ju att vi inte vet vad de lämnar för avkommor:confused:

sant. det kan va att dom satsar på tävling iår då... synd... kul med yngre hingstar tycker jag för jag anser att det senaste man fått fram bör vara det bästa...

Ingen som har tankar om Don Romantic???

Har även börjat kasta blickar på Bocelli

Jag tycker att Don Romantic verkar vara ett utmärkt val på ditt sto. Han har visat vad han har gett för avkommor och har passat mycket bra på de svenskstammade flickorna.

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 029
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Kort sagt har vi katastrofvärden på hösilaget, smrp på 29… 🤦🏻‍♀️ Vad ger man en liten welshponny för proteintillskott utan att det blir...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Amk
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 156
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka