Hingstval. HJÄLP!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare DayDreamDancer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 134
Sv: Hingstval. HJÄLP!

Tror inte Chess stått på naturlig på åtminstone 10 år.. är inte säker men ägaren har ju haft egen seminstation länge.

Chess har dessutom stått på Gotland två år, även där på semin.
Jag har en jättetrevlig 3-åring efter honom och fullblod (Baffin-Tammerfors). Hon är pigg och väldigt med på noterna, håller på att ridas in och allt har funkat bra hittills.

Här är hon 1½ år

Jag har även en 4-åring efter Chess-Anart-Rockad hemma på utbildning. Han är otroligt lättlärd och har bra ridbarhet, mycket bra galopp men lite tråkigare trav.

Här en bild på honom när han precis kommit till mig på hösten som 3-åring. Omusklad och tunn i hullet.

Vad tror ni som kan om Don Frederico på detta sto?
Han är min absoluta favorithingst.

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 337
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
S
Avel Hej! Jag har ett fint sto vid namn Thip Rebellona (Rebel Z-Electro) som precis fått ett väldigt sött stoföl efter Cartier. Nu vill jag...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka