Hingstval 2016

Reykur

Trådstartare
Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)

Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)
Tre klar.
Freydis går till Viking från Österåker
Astsael till Lykill frá Blesastödum
Skvisa till Viktor frá Engjahaga

Dád vet vi inte än om Hrafnfaxi betäcker i år och på semin så kanske det blir han.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 463
Senast: mars
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Mabuse
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 250
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 175
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar