Hingstval 2016

Reykur

Trådstartare
Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)

Visst har vi inte någon tråd angående detta ännu i år? Kanske är jag väldigt tidigt ute med mina funderingar men..

Jag lutar åt att betäcka mitt sto i år. Vet dock inte alls vem hon kommer gå till..

Vad väljer ni för hingstar i år, till vilka ston? :)
Tre klar.
Freydis går till Viking från Österåker
Astsael till Lykill frá Blesastödum
Skvisa till Viktor frá Engjahaga

Dád vet vi inte än om Hrafnfaxi betäcker i år och på semin så kanske det blir han.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 792
Senast: Habina
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
393
Senast: animalasia
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka