hingstregemente shetland

Sv: hingstregemente shetland

Det är så att vi har fått ändra våra regler pga att vi följer moderlandets regler och tror du inte oss , så får du väl fråga ordförande i shetland eller maila någon i moderlandet ;-)
Hanna du har så rätt så det är ej tillåtet i moderlandet, men när våran hingst blev godkänd som 3 åring så fick man ha skor på hingstarna här i Sverige och han blev ju godkänd 2001 (tror jag *S*)

jag har redan mailat båda två :) väntar spänt på svar ...

Ok, jag tror att det var 2003 som en ägare fick dra av skorna på sin hingst så ändringen kom väl där emellan nån gång.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Piaff
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar