hingstregemente shetland

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 502
Sv: hingstregemente shetland

Det är så att vi har fått ändra våra regler pga att vi följer moderlandets regler och tror du inte oss , så får du väl fråga ordförande i shetland eller maila någon i moderlandet ;-)
Hanna du har så rätt så det är ej tillåtet i moderlandet, men när våran hingst blev godkänd som 3 åring så fick man ha skor på hingstarna här i Sverige och han blev ju godkänd 2001 (tror jag *S*)

jag har redan mailat båda två :) väntar spänt på svar ...

Ok, jag tror att det var 2003 som en ägare fick dra av skorna på sin hingst så ändringen kom väl där emellan nån gång.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
883
Senast: Bison
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 143
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka