Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte programmet framför mig men JJ stod sist så det borde vara han som hade nr 15. Är säker på min sak det är Myelino som har snokrem
Envis
Vet att ett par nr var omkastade på hingstarna i tidstabellen i programmet.
Nej, det är de inte
(Castleside JJ har nr 14, träns med snokrem, Myelino nr 15 (syns inte på bilderna), träns utan snokrem )
Nej det är rätt att Myelino hade nr 14 och Castelside JJ nr 15. De få siffrorna efter åldern.
Fast på spafs tidsprogram står det att JJ är 12 och Myelino 13
Har ändrat nu iaf
vad tråkigt
Pratade med sigrid i förra veckan o hon sa att de gick bra för dajmo , han var lugn o trevlig ...
man skulle nog tjäna på att låta andra rida sina hingstar inför provet. så dom är van olika ryttare.
Han var rubens enda son i avel väl? för chili är ju inte godkänd.
hatade bakfötterna på backen??? de var ett nytt uttryck... vet inte om ja förstod de men fattade att han sparkade iaf
Oavsett vad de beror på så är de ju väldigt tråkigt att ruben inte har en son i avel längre och jag försvarar honom inte. oavsett ålder o utbildning så ska dom inte konstra så.
Ja gillar ju egentligen inte ens dajmo utan gillar storebror chili betydligt mer
Verkar konstigt att en hingst skulle få 36p bara för att den inte är tillräckligt kraftig