Undrar om det finns nån som har nån avkomma efter följande hingstar o som kan berätta lite om dom; mankhöjd/förväntad mankhöjd (+ stoets mankhöjd för att ha ett litet hum om storleksförärvningen), temperament, hoppförmåga, gångarter, ridbarhet, exteriör o annat som kan vara av intresse, även info om hingstarna (utom det som står i hingstkatalogen o på deras egna hemsidor) Negativt som positivt.
Acacio
Iowa
Cosmopolite S
Dammen
Ni som har läst min andra tråd om hingstar som ger smått vet att jag vill använda en hingst som inte ger lite mindre avkommer samt förädlar då jag har ett grovt Stanford-sto, efter vad jag har hört ger både Dammen och Acacio lite mindre men dom andra två vet jag inget om så finns det nån här som vet så tar jag tacksamt emot infon Eller om ni har nåt annat tips...
Acacio
Iowa
Cosmopolite S
Dammen
Ni som har läst min andra tråd om hingstar som ger smått vet att jag vill använda en hingst som inte ger lite mindre avkommer samt förädlar då jag har ett grovt Stanford-sto, efter vad jag har hört ger både Dammen och Acacio lite mindre men dom andra två vet jag inget om så finns det nån här som vet så tar jag tacksamt emot infon Eller om ni har nåt annat tips...