Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hon lämnat tidigare och med vad?
Off the topic: Rent generellt så tittar jag också på just såna saker i mina hingstval när det ska selekteras. Dvs vad som sker med hingstarna när det inte är avelssäsong? Rids dem? Tävlas dem? Har hingstägaren någon samarbetspartner med en stadigvarande ryttare som alltid rider hingstarna osv.Men framför allt tyckte jag att det inte hänt något sedan Flyinge.
Visst är det så! Absolut! Men jag har ändå koll på vem som äger hingsten och har ett stadigvarande samarbete i mina hingstval.Jag håller med i sak.
Men verkligheten kan ju se annorlunda ut. En ung (och för all del även en äldre) hingst kan ju ha svårt att både betäcka och tävlas samtidigt. Då måste man välja och det har vi ju sett en massa exempel på hingstar som *borde* fått fler ston med avseende på vad de presterat på bruks, men som kanske inte ens får en handfull ston. Sedan visar det sig att de inte löser licens och att de bara tävlas.
För stoägaren kan det ju vara ett aber om hingsten tävlas för då kanske den inte kan tömmas lagom till brunsten. Lite moment 22...
Jag förstår hur du menar.Att det inte hänt något med Ludd menade jag att jag inte kan se någon utveckling. Jag tyckte han gick lika bra då som nu. Men han har å andra sidan haft ganska många ston och kanske inte blivit riden så mycket. Han är ju trots allt bara 4 år. Men jag tyckte han verkade lite oengagerad i sitt arbete och som sagt jag trodde han skulle visa mer.