Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för input @KickiH , ska kolla upp dessa lite noggrannare imorgon.
Särskilt Hirtentanz föll mig i smaken, har du några index el.l. på honom?
Själv tror jag att jag kommer ge Revolution ett till försök. Eller en Vivaldison som jag gillar väldigt mkt. Måste sälja lite häst först typ..2
Kolla Financial Reward xx.Klarar absolut inte bestämma mig för hingst till mitt sto som jag tänker betäcka nästa år - tur att man fortfarande har godt om tid!
Målet med avkomman är att den ska kunna gå (minst) ***-ig fälttävlan, MsvA dressyr och 140 hoppning...
Letar en hingst med MYCKET fullblod (gärna ren xx), ädel och långlinjerad, bra halsansätning, bra typ (absolut inte lågställd), bra ben och hovar, som ger stora avkommor (över 165) som kan hoppa och röra sig samt har bra ridbarhet.
Plus om hingsten är "känd" så att avkomman går att sälja, men inte superviktigt.
Hittils har jag tittat på:
- Chiron xx
- Duke of Hearts xx
- Grim st Clair
- Alligator Fontaine
- Fly Society xx
- Herald III
- Mighty Magic
Nån som har input på dessa, eller gärna förslag på andre hingstar? Stoet har Nimmerdor på pappans sida och Animo (Almè) på morssidan - vill undvika linjeavel på Almè pga. temperamentet.
Japps, både Spånet och Dude måste hitta nya hem. Jag kommer nå dem till kotan ungefär. Dessutom har de båda en nerv som inte funkar för tantdressyrtanter.Sälja 2?!?!!
Japps, både Spånet och Dude måste hitta nya hem. Jag kommer nå dem till kotan ungefär. Dessutom har de båda en nerv som inte funkar för tantdressyrtanter.
Det är bara att hämtaMeh... Spånet är ju min!
Ni kan väl ta denna diskussion någon annan stans.....Det är bara att hämta
Tack igen, snälla @KickiH !
Hingstar som tävlat fälttävlan på hög nivå såsom Hannibal har ju klart et stort plus. Stoet är 164, men hennes pappa var endast 160, därav vågar jag inte använda en alltför liten hingst.
I natt dök även Chilli Morning upp i mitt huvud som en möjlig kandidat... Men vad jag kan se så är han endast godkänd inom British Sport Horse?
Tack igen, snälla @KickiH !
I natt dök även Chilli Morning upp i mitt huvud som en möjlig kandidat... Men vad jag kan se så är han endast godkänd inom British Sport Horse?
Har det betydelse med EU-station på det frysta?
Ska nån ta hem på honom är jag också intresserad och ev även en av mina kunder. Så PMa isf
@sorbifolia
Det finns även fryst på Landesgestüt Redefin på Windfall
http://www.sporthorse-data.com/d?i=733498&z=U5iF2g
Hingsten måste ha tappats på en EU-station. Ser ibland på en del tyska hingstar att de inte kan skicka fryst utanför landet.