Eller en IsabellDet enda garanti du har är om du betäcker fux med fux, annars finns det inga garantier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller en IsabellDet enda garanti du har är om du betäcker fux med fux, annars finns det inga garantier.
Eller en Isabell
Jag vet, men det kan inte bli en brun.Betäcker du en fux med en isabell kan den även bli isabell.
Någon som har tips på hingst (inte skimmel) till ett fullblod på 158 cm, kort rygg, hyfsad ansatt hals (med dressyr ögon sätt), lätt inåt tåad, stor rörlig bog, stort övertramp i skritten men annars nja, bra trav, galoppen saknar rundhet.
Stammen är inriktning ft tycker jag (står på första sidan).
Söker hingst som både kan röra sig bra och ta sig över hinder på ett bra sätt även inte för skarpt och vill minska chansen att få en häst under 160 cm.
Avkomman kommer säljas senast som 4 åring.
Tack Colmander ska jag kolla närmare påColmander
Click and Cash
Tack Colmander ska jag kolla närmare på
Någon som har tips på hingst (inte skimmel) till ett fullblod på 158 cm, kort rygg, hyfsad ansatt hals (med dressyr ögon sätt), lätt inåt tåad, stor rörlig bog, stort övertramp i skritten men annars nja, bra trav, galoppen saknar rundhet.
Söker hingst som både kan röra sig bra och ta sig över hinder på ett bra sätt även inte för skarpt och vill minska chansen att få en häst under 160 cm.
Dancier hade på sitt hingstprov (300-dagarstest) ett hoppinex på 103,44 (19 av 48 hingstar)
Avkommeindex hoppning 73 (90%)
Hans far De Niro har ett avkommeindex i hoppning på usla 67 (97%) men hade själv 117,75 (11 av 50 hingstar) på sitt hingstprov.
Inga problem med Fürstenballs avkommors extremiteter enligt Hannoveraner Verbands indexNågon som vet hur det är med Fürstenballs ben? Läste att han hade fått kritik för något långa och veka bakkotor?
Jag ska betäcka mitt Lambourgini - Ceylon-sto nästa år och funderar över att göra något oväntat och använda Quaterback.
Men Görel då -- den är ju utländsk
Jag tror det kan bli en fantastisk gummibollig häst - som både kan röra sig och hoppa - det enda jag hade kollat noga (vilket jag tror du har gjort redan) är längden på ryggarna han nedärver
Lite tyska hannoveraner-index på QuaterbackIngen är mer förvånad än jag
Skämt åsido, ända sen jag såg den första avkomman till honom har jag tyckt mycket om det jag sett men inte förrän nu tänkt tanken att jag kan använda honom själv. Det jag har dålig koll på är hurdan benställning han nedärver.
Araldik och Harald är jätte fina men funderar på om det inte är svår sålt för mig som nybörjare på avel.Araldik
Grafenstolz
Herald
Crelido hade jag nästan glömt bort, tack.Colmander tycker jag med verkar jättefin.
Andra hingstar jag har tittat på till mina ston (jag har relativt små ston med tufft temperament jag med), som kan tänkas uppfylla dine önskemål, är:
Contant Q
Diatendro
Canturo
Red Hot Chili
Viscount
Araldik
Canterbury
Måste dessutom (som vanligt) nämna Crelido, som är en mkt väl beprovad hingst som brukar lämna bra gång, hopp, typ och temperament. Han har avkommor här i Norge som gått upp till tvåstjärnigt fälttävlan.
Kan även tillägga Tobajo Picez, som jag personligen tyckar är lite tråkig, men som brukar ge stora, snälla och orädda dubbeltalanger.
@KickiH har du några poäng på Danciers avkomma Danciano ?
Tack fina du -Resultat 30-dagarstest nov-dec 2013
Dressyr 8.91
Hoppning 7.70
Totalt 8.48
Poäng träningsperiod och avslutningsprov sammanslagna:
Interiör 9.50
skritt 7,75
trav 9,50
galopp 8,50
hoppanlag 7,25
ridbarhet 9,63
Eftersom du inte vill betäcka med Hip Hop pga storleken så föreslår jag Fetcher N?Någon som har tips på hingst (inte skimmel) till ett fullblod på 158 cm, kort rygg, hyfsad ansatt hals (med dressyr ögon sätt), lätt inåt tåad, stor rörlig bog, stort övertramp i skritten men annars nja, bra trav, galoppen saknar rundhet.