Hingstförslag?

Zoya

Trådstartare
En i vårt stall har eventuellt tänkt betäcka sitt sto men är inte så haj på hingstar som verkar nu så jag tänkte fråga om ni kanske har några förslag?

Stoet är efter Furidant-Karakoll, ganska så stor och grov, 170 cm hög. Rör sig ok med plus för galoppen.
Ganska så lång i kroppen och med lång, tjock hals.

Ägaren vill ha en dressyrinriktad avkomma och gärna med fullblodsinslag.

Några förslag?

Jag antar att stoet är från Gotland ;)

Eighty Eight Keys xx har själv en placering i msv dressyr, har poängen 99898, 2 avkommor i PS och en i I1-dressyr.

San Quintero xx har än så länge bara en start i msv dressyr (han är född 1995). Hans exteriörpoäng är 99887. Bruksprov: gång 987 hopp 56.

Vid årets premiering godkändes Stravinsky xx. När han fick sitt interimistiska till stånd fick han poängen 1010878! Han tävlas i dressyr, men jag vet inte hur högt.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 474
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 818
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka