Hingsten Remember/Askö

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare KateB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 942
K

KateB

Någon som vet ngt om honom? Var finns han nu? Tävlar han? Är han verksam i aveln?

Tacksam för all info

Sv: Hingsten Remember/Askö

Enligt hingstkatalogen gick han tillbaks till holland 2004. Vid en snabbkoll hittar jag inget om honom! Inga resultat...

börja gärna med att berätta vad det är för ras på hingsten ifråga, det kan man inte ta för givet att det är självklart för alla! :idea:

Det kanske är självklart för dig och mig, men det är ganska många fler besökare på detta forum ;)

I år står RP-hingsten Leuns Velds Elegant på Askö-stuteri!:banana:

Inte bara hbl alltså :bump: :bump: :bump:

Askö har väl bara halvblod? ;)

Och travare och en ponnyhingst från och med i år.
Det var ett stående skämt när Pip föddes att de hade blandat ihop Jobie Tempest och Carte dÒr när han var ett år, han såg precis ut som en travare:crazy: Men som tur var så har han nu visat att det är rätt far med en gudomlig gång och suverän hoppförmåga så nu behöver jag inte fundera på det längre:rofl:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 112
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka