Hingst till Rotspon-Wheltrum sto

Claudia2

Trådstartare
Vad hade ni tagit på detta sto. Snyggt sto, hyffsad gång. Har fått ett fint föl efter Bocelli. Vill gärna ha en hingst som ger gång inte så stort, gärna smäcker.
Några förslag?

Sv: Hingst till Rotspon-Wheltrum sto

hans första årgång är ett nu. Jag har mitt sto dräktigt med honom, så ska du inte betäcka förrän i slutet av maj så kan du få all info som jag kan ge. Stoet är e: Krack C-Gribaldi

Sv: Hingst till Rotspon-Wheltrum sto

Spännande då får vi se i Maj.
Någon annan som har någon bra idé. Glömde att säga att det ska vara en dressyrhingst och jag tänkte spara avkomman till mig själv. Så bra temperament för en amatör är inte helt fel.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Roheryn
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar