Hingst till denna?

Sv: Hingst till denna?

För det första - vilket vackert sto du har! :love:

Om det är ditt stos första föl har du ingen aning om hur hon nedärver sig och därför rekommenderar jag dig inte att använda dig av en ung hingst som inte lämnat så många avkommor. Jag råder dig hellre att välja en äldre beprövad hingst.

Har du kikat på Aerline H? Han är mycket trevlig både mentalt och exteriört.

Citat från Stall-H.se om Aerline H och hans förvärvning:

Det är nu belagt att Aerline H förärver både sitt goda temperament, sina goda rörelser, sin reslighet i exteriören och sin hoppförmåga. Även huvudform och hals går ofta igenom hos avkommorna.

Jag har alltid gillat Aerline H och i ditt fall tror jag verkligen att han hade kommit till sin rätt! Lycka till, oavsett val av hingst!
 
Moderatorn påminner om att det inte är tillåtet att lägga ut länkar till privata hingsthållare.
 

Liknande trådar

Utrustning http://www.ladda-upp.se/bilder/mmfzrrkvcgvju/ Någon som vet vilket sadelmärke detta är? Hittar inga fler märken på den.
Svar
0
· Visningar
418
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej, har provat cwd och hg. Hg hyfsat men cwd inte alls bra, någon som kan ge något tips? Hoppsadel! Tacksam om det inte blir massa...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: Otis
·
Avel Ja nu har jag ju gått och köpt mig ett halvblod med full stam, så då börjar jag ju såklart direkt tänka på att avla på henne :D Allting...
2
Svar
35
· Visningar
2 847
Senast: fia-lisa
·
Avel Sitter och klurar på hingst till mitt sto e. Flemmingh-Shogun**-Aderlass. Stina behöver en hingst med en bra överlinje och stark, inte...
Svar
10
· Visningar
1 511
Senast: Retzina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp