Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycket inte Briar ger några bra avkommer. Sedan så Florencio l har inte heller höga knän.
Det gör jag också. Håller mycket på tyskland och Danmnark. Lyssnar mycket på dem. De säger helt andra saker än svergie. Svergie ligger långt bak. Tyskland är 5 år före svergie och danmnark 2år. Tyskland hurrar för Quaterback medans svergie inte gör. Tyskland ser Quaterback som en hel stjärna!
så då är det ju inte så givande att diskutera saker här.
Han ser väldigt bra ut. Men jag behöver en hingst med lite bättre trav. För skritten och galoppen rättar fullblodet. Det var annars lagomt långt bort till hingsten.![]()
Vad händer om man använnder en hingst i från tysklnad som en är godkänd i svergie? Fölet får Grå papper, men får den ställa upp i 3årstest?
ok då är vi inte alls överens, Richfield är den av dressyrhingstarna jag sett i år som har absolut bäst trav, hans korta rygg bidrog dessutom till att jag valde bort honom till mitt ena sto
Men alla har ju olika åsikter.
Både Danone pch Fidertanz har 9,0 på traven och är relativt korta i ryggen, väldigt snygg sida på båda. Reservation för höjden på de båda bara
Vad sägs om Gigolo 965? Elitpremierad i år.
Danone tycker jag inte heller ha "höga knän" blev jätte besviken på han när jag såg han. Man skall inte alltid titta på poängen. Fidermark kan jag ej uttrycka mig om för jag har inte sett hur han rör sig. Då tror jag mer på Danone ll än på Danone l.
Det gör jag också. Håller mycket på tyskland och Danmnark. Lyssnar mycket på dem. De säger helt andra saker än svergie. Svergie ligger långt bak. Tyskland är 5 år före svergie och danmnark 2år. Tyskland hurrar för Quaterback medans svergie inte gör. Tyskland ser Quaterback som en hel stjärna!