6
610
Sv: Hingst hjälp!
....hmmm vad häde? måste varit mina små fingrar som skrev fel för hjärnan tänkte rätt. - tack :O)
....hmmm vad häde? måste varit mina små fingrar som skrev fel för hjärnan tänkte rätt. - tack :O)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halsen gör inte mig något, då jag har en annan häst med fullblods hals.Jag skulle nog trots allt fundera två gånger innan jag la Don Primero på henne.
Han har lämnat helt fantastiska avkommor och var ev kandidat till mitt sto i år, men han lämnar ibland lite raka och tråkiga halsar, även om avkommorna rör sig helt fantastiskt.
Synd att inte Silvano är kvar, han hade passat henne tror jag.
Fidertanz (är e Fidermark ue Ravallo)han gjorde mkt bra ifrån sig även i hoppn vid sitt brukspr,8,19.(jag är importör av hans sperma men detta är fakta)
/b
Vad sägs om Gigolo 965? Elitpremierad i år. Lämnar bra gång och extriört vackra hästar och du behöver inte vara orolig för att få en jätte-bäbis.
Halsen gör inte mig något, då jag har en annan häst med fullblods hals.